Πώς ξέρω ότι έχω πραγματοποιήσει την παραγγελία μου;
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και την εξόφλησή της θα σας σταλεί επιβεβαιωτικό Mail όπου θα επιβεβαιώνεται το ποσό και το περιεχόμενο της παραγγελίας.
Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή της παραγγελίας μου;
Από τη στιγμή που θα επιλέξετε το προϊόν και το προσθέσετε στο καλάθι σας δίνονται τρεις (3) δυνατοί τρόποι εξόφλησης. Α) Παραλαβή από το ισόγειο του κτιρίου μας Ανθίμου Γαζή 54-56, Βόλος, 38333 Β) Πιστωτική κάρτα Γ) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας.
Τα στοιχεία για την τραπεζική κατάθεση είναι τα εξής:
ALPHA BANK
ΛΙΒΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – ΓΚΑΜΠΛΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
IBAN: GR8901403110311002101056403
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΛΙΒΟΓΙΑΝΝΗΣ ΕΕ
GR7401102020000020244095582
ΓΚΑΜΠΛΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
GR7901102020000020240116358
EUROBANK
ΓΚΑΜΠΛΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
GR9202601590000890102442981
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΚΑΜΠΛΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
GR8201726100005610106955574
Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Το αίτημά σας θα επεξεργαστεί από την αρμόδια ομάδα μας και στη συνέχεια ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει τη διεκπεραίωση του αιτήματός σας. Ανάλογα με την πολυπλοκότητα του αιτήματος ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από την ολοκλήρωση στην ίδια ημέρα έως και 3 εργάσιμες ημέρες συμπεριλαμβανομένου και του Σαββάτου. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας για την πληρέστερη ενημέρωσή σας.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Από τη στιγμή που δεν έχει διεκπεραιωθεί το αίτημά σας και μας ενημερώσετε εγκαίρως ακυρώνουμε την παραγγελία σας και σας πιστώνουμε το ποσό. Σε περίπτωση όμως που η ολοκλήρωση έχει προηγηθεί της ενημέρωσης δεν είναι δυνατή η επιστροφή του καταβληθέντος ποσού.
Πώς λαμβάνω τα αρχεία που αγόρασα;
Από τη στιγμή που επιλέξετε και εξοφλήσετε το προϊόν θα σας αποστείλουμε μήνυμα ότι έχουμε λάβει το αίτημά σας και όταν η διαδικασία ολοκληρωθεί θα σας σταλεί στο mail που δηλώσατε ο φάκελος με τα αρχεία σας.
Ποιος επεξεργάζεται τα προσωπικά μου δεδομένα;
Τα προσωπικά σας δεδομένα είναι κρυπτογραφημένα για αυτό και δεν τίθεται λόγος υποκλοπής. Θα χρησιμοποιηθούν μόνο από τον αρμόδιο συνεργάτη για να ολοκληρώσει το αίτημά σας.
Οι υπηρεσίες που παρέχονται είναι μόνο ηλεκτρονικές;
Οι υπηρεσίες που παρέχουμε στηρίζονται κυρίως στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες των φορολογικών και ασφαλιστικών μηχανισμών της χώρας μας. Σε περίπτωση όμως που για ένα αίτημα απαιτείται η φυσική παρουσία μας τότε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να δούμε αν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε.
Ποιο είναι το κόστος της τήρησης βιβλίων Β’ κατηγορίας, ποιο για Γ’ και ποιο για μισθοδοσία;
Ο λόγος που οι κατηγορίες αυτές δεν έχουν τιμή είναι διότι το κόστος των υπηρεσιών μας διαμορφώνεται με βάση τον κύκλο εργασιών, τα κέρδη της επιχείρησης, τον όγκο των παραστατικών καθώς και τον αριθμό του προσωπικού. Συνεπώς δεν μπορεί να καθοριστεί μία τιμή αν δεν έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με τους υπεύθυνους συνεργάτες μας. Σημειώνουμε επίσης πως η συγκεκριμένη κατηγορία έχει μηνιαία συνδρομή για το γραφείο μας, η οποία εξοφλείται εντός του πρώτου 15ημέρου του τρέχοντος μήνα. Σε περίπτωση αδικαιολόγητης καθυστέρησης διακόπτεται η παροχή των υπηρεσιών μας.
Ποιο το κόστος μίας φορολογικής δήλωσης;
Οι φορολογικές δηλώσεις μεταξύ δύο διαφορετικών οντοτήτων διαφέρουν μεταξύ τους. Είτε πρόκειται για επαγγελματία είτε για ιδιώτη η τιμή της φορολογικής δήλωσης διαμορφώνεται από σωρεία παραγόντων για αυτό και δεν καθορίζεται στο site αλλά μόνο κατόπιν επικοινωνίας με τον υπεύθυνο συνεργάτη και ανάλυση της περίπτωσής σας. Στη συνέχεια, θα διαμορφωθεί από τους υπεύθυνους παραγγελιών μία online παραγγελία και θα σας σταλεί η πληρωμή με push notification στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Αν αποδεχτείτε το κόστος θα προχωρήσουμε στην υλοποίηση του αιτήματός σας.
Θέλω να ανοίξω τη δική μου επιχείρηση αλλά δεν πρόκειται για την πόλη του Βόλου. Μπορείτε να με αναλάβετε;
Ασφαλώς! Αναλαμβάνουμε επιχειρήσεις που έχουν την έδρα τους σε οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας και παρέχουμε τις υπηρεσίες μας μέσω των έμπειρων συνεργατών μας. Ήδη αριθμούμε πελάτες σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Λάρισα, Λαμία, Τρίκαλα και Μύκονο.
Έχω εποχική επιχείρηση και θέλω να αναλάβετε τα λογιστικά μου. Η πληρωμή θα γίνεται πάλι με μηνιαία συνδρομή;
Επειδή παρόλο που η επιχείρηση μπορεί να είναι κλειστή εμείς θα χρειαστεί να δουλεύουμε για να εξυπηρετήσουμε τις φορολογικές υποχρεώσεις που θα προκύψουν είναι πιθανό να προκύπτουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς κάποια κόστη για τις υπηρεσίες μας. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε για αυτό και θα έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.
ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟΡΙΕΣ